ما را در سایت آدم ها نباید فکر هم دیگر را بخوانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58
ما را در سایت آدم ها نباید فکر هم دیگر را بخوانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 69
دیشب خودم رو دلداری دادم. که احساسات من آن قدر ها هم بی ثبات نیستن، این که احساس پشیمونی و ضعف می کنم کاملا طبیعه، تازه از رابطه اومدم بیرون و طبیعیه دل تنگ بشم. اما در کل باید این رو قبول کنم که بهترین جواب رو دادم. خوش حالم داستانمون بدتر تموم نشد. من عاشق پایان های تراژدی مآبم.
آدم ها نباید فکر هم دیگر را بخوانند...ما را در سایت آدم ها نباید فکر هم دیگر را بخوانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85
ما را در سایت آدم ها نباید فکر هم دیگر را بخوانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76
ما را در سایت آدم ها نباید فکر هم دیگر را بخوانند دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80